Bėgančios morkos arkadinis žaidimas

Taisyklės: - patraukite oranžinę sienelę prie lentos galo ir laikykite ją - Užfiksuokite įdėdami mėlyną morką į skylę - atleiskite sieną - aplink lentą padėkite kitas morkas - ištraukite mėlyną morką iš skylės ir padėkite ant lentos - lėtai atleiskite sienelę, kad ji atsispirtų kitoms morkoms Taip. 1 žaidimo režimas – gaukite daugiausiai taškų - žaidimą pradeda jauniausias žaidėjas - kiekvienas žaidėjas per raundą pašalina 1 morką - jei morką palietė konkretus žaidėjas, jis turi ją išimti iš lentos (gali ir praleisti savo eilę). Tačiau jis negali pasirinkti kitos morkos. - jei žaidėjas pašalina morką ir oranžinė sienelė neperžengia žymos lentos šone, žaidėjas gali pasilikti savo morką - jei oranžinė sienelė peržengė ženklą lentos šone, žaidėjas turi grąžinti morką (taip pat grąžinti per klaidą iš lentos iššokusias morkas). Be to, žaidėjas gauna 3 taškų baudą. - galite praleisti savo posūkius - jei praleidote savo eilę 2 kartus iš eilės, tada negalite to padaryti 3 kartą - žaidimas baigiasi, kai lentoje likusių morkų skaičius lygus žaidėjų skaičiui t.y. 4 morkos - 4 žaidėjai - suskaičiuokite morkas, kurias pavyko pasilikti, ir iškeiskite jas į taškus - žaidėjas, turintis daugiausiai taškų, laimi žaidimą! Oranžinės morkos - 3 [15 vnt] Mėlyna morka - 2 [15 vnt] Žalioji morka - 1 [15 vnt] Taip.
2 Žaidimo režimas – atleiskite spąstus - kiekvienas žaidėjas pasirenka savo kortelę (vieną iš šešių žaidimo komplekte) – žaidimą pradeda jauniausias žaidėjas - žaidėjai pašalins vieną morką per raundą tokia tvarka, kokia nurodyta jų kortelėse - jei morką palietė konkretus žaidėjas, jis turi ją išimti iš lentos (jis taip pat gali praleisti savo eilę). Tačiau jis negali pasirinkti kitos morkos. - kiekviena iš lentos išimta morka turi būti dedama į jūsų kortelę - iš užsakymo išimtos morkos turi būti dedamos šalia kortelės - jei oranžinė sienelė peržengė lentos šone esančią ženklą, žaidėjas turi grąžinti morką (taip pat grąžinti per klaidą iš lentos iššokusias morkas). Be to, žaidėjas turi grąžinti visas morkas, kurias jam pavyko surinkti savo kortelėje – galite praleisti savo eiles - jei praleidote savo eilę 2 kartus iš eilės, negalite to padaryti trečią kartą - pirmasis žaidėjas, įvykdęs savo kortelę, laimi!
PAPILDOMA INFORMACIJA matmenys: - dėžutė - 33cm x 22cm x 4,5cm
* Kai kurie aprašymai gali būti automatiškai išversti naudojant dirbtinį intelektą. Jei pastebėjote netikslumų, prašome pranešti mums, kad galėtume juos ištaisyti.
Atsiliepimų apie šią prekę kol kas nėra.